Travelbetter.dk
Falther & Holm ApS
Marielundvej 30, 1.
2730 Herlev
CVR: 37 69 30 30
Telefon: +45 30 14 31 89
E-mail: shop@travelbetter.dk
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Travelbetter.dk tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa og Mobilepay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Travelbetter.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Levering
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-2 hverdage for lagervarer. Nogle varer er på fjernlager, og her kan leveringstiden være længere. I sådanne tilfælde vil den forventede leveringstid fremgå af produktsiden. Ved bestilling i weekenden eller på helligdage afsendes varen normalt den førstkommende hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 stræber vi efter at sende varen samme dag.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked herom på e-mail.
Vi leverer med GLS til valgfri pakkeshop, erhvervs- og privatadresser i Danmark – dog ikke til Færøerne og Grønland.
Levering koster 29 kr. til pakkeshop, 39 kr. til erhvervsadresse og 49 kr. med omdeling til privatadresse. Levering til pakkeshop er gratis ved køb over 299 kr.
Læs mere om vores leveringsmetoder, priser og leveringstider her.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 60 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget. Vi kan tilbyde at sende en returlabel via e-mail, hvor udgiften hertil vil blive fratrukket det refunderede beløb. Udgiften til returnering er typisk 29-49 kr., afhængigt af varens størrelse og vægt.
Fortrydelse skal meldes til os senest 60 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på shop@travelbetter.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret og medsender det ordrenummer som returneringen vedrører.
Det er op til Travelbetter.dk at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamation skal meddeles til Travelbetter.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.
Travelbetter.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Reklamationer sendes til vores lager:
Falther & Holm ApS
Att: Travelbetter.dk
Marielundvej 30, 1.
2730 Herlev
Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Travelbetter.dk. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til shop@travelbetter.dk eller ringe på +45 30 14 31 89, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:
- Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
- Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
- Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores e-mail shop@travelbetter.dk

